חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 הטעויות הכי גדולות שעסקים עושים בפייסבוק

תוכן עניינים

קמפיין בפייסבוק – מה כן לעשות, ומה לא לעשות בפרסום העסק שלכם

מעוניין להרים קמפיין בפייסבוק עבור העסק שלך? בתקופה האחרונה נדמה שכל עסק, קטן כגדול, מעוניין לפרסם את מרכולתו ושירותיו ברשת החברתית המובילה.

אין ספק שהאפקטיביות לה זוכות מודעות פרסומת בפייסבוק, ולצידן העלות הקטנה יחסית שהמפרסם צריך להשקיע, בוודאי ביחס לעלות הפרסום הקונבנציונלי כמו משבצת שידור בטלוויזיה, ברדיו או אפילו דף בעיתון, מביאה יותר ויותר בעלי עסקים לרצות לפרסם גם הם, מה גם שהם רואים את המתחרים שלהם עושים זאת ותוהים אם הם לא מפסידים לקוחות ברגע זה ממש.

 רוצים להזניק את העסק שלכם דרך קמפיין בפייסבוק?

 הנה 5 הטעויות הכי גדולות שעסקים עושים בפייסבוק (כמובן שאתם תימנעו מהם…)

  1. להתחיל לפרסם לבד בלי הכנה מוקדמת – כיוון שלרובנו יש פרופיל פייסבוק פרטי ואנו פחות או יותר מכירים את הפורמט ואף התנסינו בעצמנו בהעלאת פוסטים, לרובנו נדמה שלפרסם בפייסבוק זו לא בעיה. זו הטעות הגדולה ביותר שאפשר לעשות. למעשה אנו יכולים להזיק לעצמנו אם נעשה זאת. כמו בכל עסק ובמיוחד בשוק צפוף ומלא תחרות, זה בדיוק המקום בו אתם יכולים לאבד את התקציב תוך זמן קצר ולא לראות תוצאות בכלל.
  1. לפרסם ללא תכנית מוגדרת מראש – בהמשך ישיר לסעיף הראשון: גם אם החלטתם לעשות את הצעד הנכון ולשכור את שירותי חברה מקצועית ליצירת קמפיין בפייסבוק, אתם יש לכם חלק חשוב ופעיל בבניית אסטרטגיית השיווק. הידע שיש לכם על העסק שלכם הוא הבסיס עליו יוכרע גורל הקמפיין שלכם. תנו לסוכנות הדיגיטל או משרד הפרסום שבחרתם את כל האינפורמציה והחומרים שברשותכם על מנת שהפרסום יצליח. בנו מסרים שיווקיים ודעו מה אתם רוצים להשיג מהקמפיין.
  1. לא להכיר את קהל היעד שלכם – כדי לייצר קמפיין פייסבוק חכם וממוקד, אתם צריכים לדעת עבור מי אתם מפרסמים. גיל, מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, מצב סוציואקונומי וכל מידע אחר שיש ברשותכם, רתמו אותו לטובת הקמפיין ותחסכו לעצמכם את בזבוז התקציב על קהל לא רלוונטי.
  1. העמסת יתר של פוסטים שיווקיים – אם יש משהו שאתם לא רוצים, זה להשיג את איבוד הסבלנות של קהל הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם. פייסבוק נוצרה במקור כרשת חברתית, ללא כל פרסומת כזו או אחרת. אנשים לא אוהבים שמציפים אותם בפרסומת ולכן עליכם להיות זהירים ביותר הן בתדירות העלאת הפוסטים הפרסומיים, והן בתמהיל הפוסטים. בקיצור, לא כל פוסט חייב למכור לגולש משהו, אפשר גם סתם לשעשע אותו או להעניק לו ערך מוסף, טיפ לחיים, הצעה , המלצה וכדומה.
  1. השקעת כל התקציב בקמפיין פייסבוק – אל תשכחו לפרסם גם במקומות אחרים, לגוון ולהגיע לקהלים רלוונטיים שאינם נמצאים בפייסבוק. השקיעו בפרסום בגוגל ובמנועי חיפוש, ביצירת אתרים מלאי תוכן איכותי ובשאר אפיקי פרסום חדשים. אל תקפאו על השמרים ותמיד תנסו למצוא את המקום החדש בו יש לכם אפשרות לבלוט מעל כולם ולקדם את העסק שלכם, צד אחד קדימה לפני המתחרים שלכם, בדרך להצלחת הקמפיין.

להצעת מחיר לניהול עמוד ופרסום בפייסבוק

דירוג התוכן
5/5
עקוב אחרינו
פוסטים אחרונים
אתם מספרים
יעניין אותך גם:
פרסום בפייסבוק
שיווק באינטרנט
סקוטי
פרסום בפייסבוק

אתר פייסבוק הוא כבר מזמן אינו רק רשת חברתית. למעשה, במרוצת השנים, פייסבוק הפך לכלי שיווקי חזק במיוחד, בו אנשים רבים בוחרים לפרסם ולשווק את

להמשך קריאה >>