חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתר למכירת כרטיסים שעובד בשבילך

תוכן עניינים

כולנו נהנים מפעם לפעם מהופעה טובה, משחק כדורגל, כנס מקצועי בתחום ההתמחות שלנו ושלל סוגי אירועים נוספים שהקונספט שלהם, אמנם, יכול להשתנות, אך דבר אחד משותף לכולם – הם דורשים (לרוב) רכישת כרטיסים מבעוד מועד. מכנה משותף נוסף לכל המשתתפים באירוע הללו הוא שאין חלק מתיש יותר בדרך לאירוע הנחשק. מה עושים? הגיע הזמן להכיר: מערכת למכירת כרטיסים אונליין שעובד בשבילכם והופך את החלק המתיש לנוח במיוחד – עבור המוזמנים וגם עבורכם, מארגני האירוע. הנה כל מה שצריך לדעת על חשיבות אתר למכירת כרטיסים, היתרונות שלו והדרך הנכונה להקים אותו.

מדוע זה חשוב?

דמיינו שאתם מגיעים לאירוע, אליו תכננתם לרכוש כרטיסים בקופה, באירוע עצמו. אתם עומדים בתור, מחכים וממתינים. בדלפק המכירה עומדים שלושה מוכרנים שלא מצליחים להתמודד עם עומס האנשים והתור. לא. זז. בסופו של דבר, אתם מגיעים לראש התור כשאתם עייפים ומותשים, ואין ספק שהדבר משפיע גם על מידת ההנאה שלכם מהאירוע עצמו. אם היינו מתגוררים בממלכה הבריטית, סביר להניח שהתורים היו מתנהלים באופן שקט ומסודר – אך מאחר ובמדינת ישראל עסקינן, התורים, פעמים רבות, הופכים להיות בלתי נסבלים ויתרה מכך, לעתים אין מספיק כרטיסים והאכזבה נעשית כפולה…

הפתרון: אתר למכירת כרטיסים

החלפת השיטה המסורתית בשיטה חדשנית ודיגיטלית הופכת את העסק כולו לפשוט הרבה יותר. התורים הארוכים נשארים הרחק מאחור, חוסר הוודאות בנוגע לכמות הכרטיסים שנותרה מתחלף בתמונת מצב ברורה בכל עת והתשישות מצד הקונה מתחלפת בקלות, נוחות. כמה קליקים בלבד – והופס, יש לנו כרטיס! אתר למכירת כרטיסים

אתר למכירת כרטיסים מאפשר לכם לשלוט בכל מערך המכירה מתוך ממשק אחד, תוכנה אחת וניהול יחיד ויעיל. בצורה זו, אתם יכולים לערוך בקרה מלאה בכל רגע נתון, לקבל מידע על סוגי הכרטיסים שנמכרו, הכמות שנותרה ואף לערוך פילוח סטטיסטי מדויק של הרוכשים. כך אתם מבטיחים לעצמכם רווחים מקסימליים וניהול נכון של מערך המכירה. לדוגמא, במקרים בהם אתם נוכחים לדעת כי הכרטיסים לא "זזים", אולי תשקלו לצאת במבצע או לפנות לאפיקי פרסום נוספים – לפעמים אפילו טקטיקות זהות .

 

כניסה חלקה לאירוע

אם בעבר ממשקי המכירה של כרטיסים לאירועים שונים היו דרך מוקד טלפוני, ביום האירוע או דרך משרד להזמנת כרטיסים – הרי שהיום כמעט כולם יודעים: בניית אתר למכירת כרטיסים הוא בגדר חובה, לא פחות. קהל הצרכנים הישראלי (ובטח שבעולם…) התרגל לסטנדרטים גבוהים של מכירה. את כרטיסי הנייר מחליף קוד דיגיטלי, את התורים הארוכים מחליף ממשק נוח ואת הסרבול מחליפה הקדמה – ואתם, כמובן, רוצים להיות במקום בו הצרכנים שלכם נמצאים.

תהליך הקנייה דרך אתר כרטיסים הוא פשוט, נוח ומהיר במיוחד. במקרה של אתר למכירת כרטיסים להופעות, למשל, כל שעל המוזמנים לעשות הוא לבחור את הכרטיס שברצונם לרכוש, להגדיר את כמות הכרטיסים הרצויה, להכניס קוד הנחה (אם יש) ולבחור את המושבים (אם מתאפשר).

התשלום מהיר, נוח ולא פחות חשוב – מאובטח, וכעבור שתי דקות נחה בתיבת המייל שלהם הודעה עם הזמנה לאירוע. בנוסף, הכניסה לאירוע עצמו עשויה להיות מהירה הרבה יותר אם המבקרים עשו רכישת כרטיסים אונליין: רק מציגים את הקוד לנציגי האירוע בכניסה, ונכנסים.

מהן הדרישות מאתר למכירת כרטיסים?

כמובן שחשוב לוודא שהאתר עומד בסטנדרטים הגבוהים הנדרשים כדי שהוא יעשה את העבודה. רבים מרוכשי הכרטיסים עושים זאת מהטלפון או מהטאבלט, בכל רגע נתון, ולכן בניית אתרים רספונסיביים למכירה היא חובה של ממש בדרך להגדלת המכירות. כך גם הנושא של הנגשת אתרים, בין אם כי אתם רוצים להקל על הרוכשים, לעמוד בדרישות הכרחיות (אתרים המקיימים תנאים מסוימים חייבים להיות מונגשים) או לפנות מראש לקהל יעד רחב יותר, שהוא במקרה הזה גם אוכלוסייה רגישה שחשוב לעשות את כל המאמצים על מנת להקל עליה. בדרך כלל האתרים ישלבו גם מערכת לרכישה מקוונת של כרטיסים, שחייבת להיות נוחה ולעמוד בכל הדרישות של אבטחת מידע.

אי אפשר לדבר על אתר, מכל סוג, ולא להתייחס לסוגיית הקידום שלו בצורה אורגנית. למרות שמופעים ספציפיים המוצעים באתר מסוים נראים כמו אירועים חד פעמיים שפשוט מזמינים קידום ממומן – וזה בהחלט מומלץ ויעיל מאוד בחלק גדול מהמקרים – חובה להתייחס גם לקידום האורגני של אתר מכירת כרטיסים באינטרנט, כי יש כאן פוטנציאל עצום. בלי להיכנס לגורמים שמשווקים מופעים של אמנים ספציפיים, לחברות ולאתרים הפועלים בתחום, אפשר להתחרות על סוגים שונים של ביטויים: מילות מפתח המתייחסות לאומן ("חנן בן ארי הופעה", "מארון 5 כרטיסים") או אפילו לסוג המאורע הספציפי (למשל, "כרטיסים להופעות", "כרטיסים להופעות ברגע האחרון") וכדומה. כשאתם בוחרים חברת קידום אתרים, מומלץ לוודא שהיא מנוסה בעבודה עם סוג כזה של אתרים.

דירוג התוכן
5/5
עקוב אחרינו
פוסטים אחרונים
אתם מספרים
יעניין אותך גם:
בניית אתרים רספונסיביים
סוגי אתרים
סקוטי
בניית אתרים רספונסיביים

יתרונת בניית אתרים רספונסיביים – והדרך הנכונה להקים אותם! אין ספק כי בכל הקשור לעולם האינטרנט ולחוויית המשתמש, אנו נמצאים בעידן בו קיימת מהפכה רצינית

להמשך קריאה >>
רישום דומיין
עיצוב ופיתוח אתרים
סקוטי
בחירה ורכישת דומיין

שיקולים מרכזיים בבחירת שם מתחם (דומיין) לעסק כל עסק מתחיל מבחירת שם נכון ומדויק, אבל זה נכון גם בזירה האינטרנטית. בחירת שם דומיין (URL) מתאים

להמשך קריאה >>