אתר קטלוגי מותאם למובייל
במרבית המקרים, לפני שאנו קונים מוצר כלשהו, אנו בדרך כלל מסתכלים בקטלוג מוצרים. קטלוג הוא עניין חשוב במיוחד, ובבתי עסק רבים הוא אף נחשב למוצר של חובה – כמו למשל בחנויות בגדים, חנויות המוכרות ריהוט ועוד. קטלוג מסייע לנו בעצם לראות את ההיצע של בית העסק, ולבחור מתוך ההיצע הזה את המוצר הנכון והמתאים ביותר עבורנו. כיום, בעידן האינטרנט ההולך ומתפתח, קטלוגים נפוצים מאוד גם ברשת האינטרנט – בייחוד באתרים של חברות המוכרות מוצרים שונים מכל סוג. בניית אתר קטלוגי עבור חברות כאלה הינה עניין שבהכרח. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.
בניית אתר קטלוגי – הדור הבא של המכירות באינטרנט
במסגרת בניית אתר קטלוגי, לרוב נדאג להציג את מוצרי העסק כאשר הם מחולקים לקטגוריות שונות באופן מסודר. לכל אחד מהמוצרים נוסיף תיאור, שם, תמונה ומחיר, שיאפשרו לגולשים שלנו להשוות בין המוצרים השונים או אף לסמן מוצרים כאלה ואחרים אותם הם אהבו. היתרון המשמעותי ביותר בבניית אתר קטלוגי הוא העובדה שהאתר נגיש ביותר לכלל האוכלוסיות אשר אליהן אנו מעוניינים להגיע. בעידן בו כמעט הכל נעשה דרך האינטרנט, אפילו קניות בסופר, הרי שבניית אתר קטלוגי היא כבר מזמן אינה המלצה. בניית אתר קטלוגי עוזרת, גם בהכרת המוצרים בתחום והמוצרים הספציפיים אותם מציע האתר. בצורה זו ניתן למצוא באופן קל ויעיל את המוצר לו אנו זקוקים, עניין ההופך את הגלישה באתר לנעימה ונוחה יותר, ואת תהליך הרכישה למהיר ואפקטיבי.
אתרים קטלוגיים מותאמים למובייל & שימוש בטכנולגיות חדישות
ב 24 שניות הבאות יפנו למתחרה שלך 2-3 לקוחות חדשים! רוצה שהם יגיעו גם אליך?
דבר איתנו להצגת המוצרים שלך באינטרנט
עיצוב אתר מוצרים המתמקד בהשגת המטרות העסקיות שלך
תמונות, אפיון ושאר ירקות
בניית אתר קטלוגי היא אינה עניין של מה בכך, ויש להקפיד על מספר דברים מאוד בסיסיים בתהליך בניית האתר והעיצוב שלו:
- חומרים – לאור העובדה שהמטרה כולה היא להנגיש את המוצרים ללקוחות באמצעות האינטרנט וכי לא ניתן באמת לחוש את המוצרים, חשוב מאוד להוסיף אלמנטים הממחישים את המוצר, כמו למשל תמונות, הסברים קצרים ואפילו סרטונים (במידה והם רלוונטיים על מנת להבין כיצד המוצר עובד). כך, נוכל לספק ללקוחות מידע נרחב על המוצר ולעודד אותם לרכוש אותו מבלי להתלבט.
- חוויית המשתמש – כמו בכל אתר, גם בניית אתר קטלוגי צריכה להיעשות כך שהאתר יהיה נוח ונגיש למשתמש. אם אנו מציעים מוצרים איכותיים מהמעלה הראשונה ללקוחותינו, אך הפלטפורמה בה אנו מציעים אותם אינה נוחה ונגישה – הרי שלא עשינו בזה שום דבר.
- אפיון האתר – בטרם בניית אתר קטלוגי, יש להחליט על אפיון האתר. כלומר: לתת את הדעת על אוכלוסיית היעד שלנו ולהתאים את העיצוב וסגנון האתר אליה באופן המרבי. לדוגמה, אתר קטלוגי של בגדי ים לא יהיה זהה בעיצובו לאתר קטלוגי של רכבים.
אל תיפלו בין הכיסאות
שיווק ומכירות באינטרנט נחשבים לתחומים חדשניים יחסית, אבל אין פירוש הדבר שבשל כך, מותר לזלזל בהם. האמת שהיא שההפך הגמור הוא הנכון: ככל שהאתר נראה מקצועי ואיכותי יותר, כך הוא ימשוך אליו יותר לקוחות וייראה אמין ומזמין. אנו, ב"סקוטי", בעלי ניסיון רב בתחום בניית האתרים, ובכלל זה בניית אתר קטלוגי, ונשמח לעמוד לשירותכם.