שיווק אטסי בעזרת רשתות חברתיות

כיצד לשווק נכון את החנות שלכם באטסי בעזרת רשתות חברתיות

הקמתם חנות לתפארת, אפילו קידמתם אותה והעסקים הולכים לא רע. אבל אתם שואפים להגיע ליותר קהל וליצור יותר אינטראקציה ובאז על המותג. אתם חייבים להתחבר לרשת! איך עושים זאת? בכתבה שלפניכם

קהילת אטסי

הצוותים של אטסי זהו המקום הטוב ביותר לדון יחד עם בעלי חנויות אחרים ולקבל עזרה. לקרוא לקחת חלק באירועים אם בקהילת אטסי או מחוצה לה ובפורומים.

הפריטים שלי – Favorite – אטסי מציע תכונת לייק / אוהב לקונים, כלומר ניתן לסמן ב"לב" את המוצרים שמצאו חן בעיניכם וזה יכנס למאגר המועדפים. מלבד שזה נהדר לסמן את הפריטים שאהבנו זהו כלי המסייע להעלאת מודעות אל החנות שלנו ולמותג – ככל שעשינו "לב" ליותר פריטים, נעלה בפיד של יותר אנשים, ואנשים שנכנסים למוצר מסוים שאהבנו יכולים להגיע לפרופיל שלנו. בנוסף כל העוקבים שלנו רואים שפיברטנו פריט יכולים להיכנס לפרופיל ומשם להתעניין בחנות. לפברט מגדיל את הרשת שלכם ומביא קונים אתם לא רק מפרגנים למוצר אלא גם לעצמכם!

Treasury – האוצרות – זוהי בעצם מעין קולקציה של 16 פריטים אהובים לפי נושא מסוים. ניתן ליצור קולקציה כאן: http://www.Etsy.com/treasury/new. בכל יצירת "אוצר" או קולקציה הפרופיל של המשתמש יקפוץ בפיד וגם אצל החניות שמוצריהם נמצאים בקולקציה שלך. לרוב בעלי החנות יפרגנו לך חזרה בלייק על פריטים מהחנות שלך ואף יצרו "אוצר" משלהם עם הפריטים שלך – יד רוחצת יד

אל תחשבו שזה בזבוז זמן או שטויות – אנו נמצאים בעידן החברתי של לייקק לי ואלייקק לך וכך אנו מגיעים ליותר מודעות אצל קהל הקונים.

* התמונה מתוך אתר Etsy

צוותים – ההמלצה הכי טובה – הצטרפו לצוותים! כמה שיותר, יותר טוב. צריך לדעת לאיזה צוותים להצטרף כי יש המון צוותים קטנים או לא פעילים. האווירה שם חברית ובצוות שלך יעזרו לך לתת דחיעפה לחנות בתמורה לעזרה בדחיפת החנות שלהם.

http://www.Etsy.com/teams

עוקבים – ברגע שנעקוב מישהו באטסי, הוא יקבל מייל התראה על מעקב, והוא יעקוב אחריך בחזרה, לכן כדאי לעקוב אחרי כמה שיותר אנשים כדי ליצור מעגל ולהתפתח לעוד קהלים.

הרחב את הרשת לרשת חברתית

אין עסק שמכבד את עצמו בעיקר בתחום הלייף סטייל ואין לו עמוד פייסבוק, פרופיל אינסטגרם ולרציניים במיוחד גם טוויטר. פתחו חשבונות בכל אחת מהפלטפורמות וחברו אותם לחנות האטסי שלכם. הקפידו לבצע עדכונים בכל הערוצים ברמה שבועית עם קישורים לחנות. זכרו שגם לסטטוס הכי יפה והתמונה הכי מושכת אין משמעות אם לא נתתם הכוונה, לינק או שם ברור לחנות שלכם באטסי., נכון באינסטה אי אפשר להוסיף לינקים, אז בפרופיל אינסטגרם שלכם, מתחת לתמונה, הוסיפו טקסט עם לינק, מומלץ להוסיף שם לינק לחנות ואם יש אתר עוד יותר טוב. באינסטגרם נעדכן פריטים חדשים, הפקות עם מוצרינו ויחד עם הפייסבוק נקדם מכירות ומבצעים. על מנת ליצור עוד קהל מומלץ לקדם פוסטים בפייסבוק ואינסטגרם (כיום ניתן לקדם את שתי הפלטפורמות מהפייסבוק) וליצור מעורבות גולשים עם פעילות מעניינת נושאת פרסים והכי חשוב אינטראקציה והצעות מכר שוות לחברי העמודים. אל תזלזלו בסטוריז – העלו סטוריז לאינסטגרם על תהליך העבודה על המוצר או תצוגה והפקת אופנה בשילוב הפריטים שלכם לסטוריז יש חשיפה עצומה!

ערוצי YouTube ובלוגים:

בלוגריות אופנה ולייף סטייל הם אחד מהמקורות המעולים ביותר לקבל תשומת לב ברשתות החברתיות ובבלוג שלהם. מפו את עולם הבלוגריות התחברו והציעו שיתופי פעולה לאלו שמתאימות לכם. שיטת העבודה עם בלוגרים היא ליצור איתם קשר ולשלוח אליהם מוצרים בחינם לבחירתם. הם מצטלמים עם הפריטים ונותנים עליהם ביקורת טובה ומפרגנת עם קישור לחנות שלכם. או בכללי עושים סקירה על הפריטים בצורה מפרגנת ומעלים פוסט או וידאו עם קישורים לחנות שלך. בלוג יכול להיות בלוג מצולם ביוטיוב או כתוב בפלטפורמת טמבלר ומשיק לרשתות החברתיות. שימו לב – חשוב שתבדקו את הטראפיק של הבלוג – כמות צפיות מספר עוקבים וכן הלאה על מנת ששיתוף הפעולה יהיה פורה ומוצלח.

קראו גם על המדריך לטרמפיסט באסטי או על שיווק באמצעות תוכן

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *