חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טרנדים בולטים של SEO או: כיצד להישאר בתוצאות הראשונות

תוכן עניינים

טרנדים בולטים ב – SEO

עולם ה- SEO עבר טלטלה לא קטנה בשנים האחרונות עם צמיחתן האדירה של הרשתות החברתיות והגעתן של פלטפורמות פרסום חדשות כמו אאוטבריין ואחרות.
שינויים שהפכו (כביכול…) את הקידום האורגני ON SITE למיותר. שמועות על מותו של הקידום האורגני החלו לצוץ ורבים החלו לשאול את השאלה: "בשביל מה צריך לקדם אתר בגוגל,
אם החשיפה לה הוא זוכה בפייסבוק מביאה לו הן טראפיק והן קידום אורגני בדרך עקיפה"?

כמובן שחשיבה זו אינה נכונה, אם כי תפקידו ההיסטורי של הקידום האורגני (ובעיקר בהחלפת והטמעת קישורים) השתנה,
וכל מקדם אתרים צריך להתעדכן בשינויים הרבים שעבר הענף, לבדוק מה קורה עם עדכוני האלגוריתם וה-PAGE RANK של גוגל וכדומה.

 

להלן מספר טרנדים בולטים של SEO, טיפים וכלי קידום אורגני שכל מקדם אתר חייב להכיר:

  • HTTPS – אחת ההוראות האחרונות והמשמעותיות מצד גוגל היא ללא ספק הצורך של כל האתרים לעבור לאתרים מאובטחים בעלי הקידומת HTTPS,
    כשגוגל מבטיחה גם לדירוג גבוה יותר לאתרים המאובטחים כי ברור שהגולשים תמיד יעדיפו לגלוש באתרים מאובטחים.
  • "אמריקה פירסט…" – כמעט… Mobile First עניין חשיבות המובייל הופך ברור ורשמי יותר עם הצהרתה של גוגל שהאינדקוס שלה יעבוד על בסיס זה.
    אופטימיזציית האתר למובייל מעולם לא הייתה חשובה יותר, וזהו המשך ישיר לחשיבות ההתאמה הרספונסיבית וחשיבות בניית אתר רספונסיבי – הכל בהתאם לנתוני הגלישה האחרונים המציירים תמונה ברורה לאן אנחנו הולכים בתחום.
  • בהמשך ישיר לסעיף הקודם – AMP (עמודי מובייל מואצים) מהירות גלישה במובייל משפרת באופן חד משמעי את ה- bounce rate של האתר וכמובן את חוויית הגלישה של הגולש,
    כל אלה יעלו את הדירוגים של האתר, גם אם לא באופן ישיר ויסייעו ל – seo שלכם.
  • תוכן מותאם – טוב, זה לא ממש טרנד, אך בהתאם לעליית קרנו המחודשת של התוכן והשינויים התכופים הן בעדכוני האלגוריתם למיניהם בגן החיות (פנדה, פינגווין…) ושינויים מהותיים באופן הפרסום בדיגיטל עם עליית ה- native advertising והפרסום ברשתות חברתיות, יש צורך בחשיבה מחודשת גם בתחום הקידום האורגני לגביי אורך, צפיפות ואיכות המאמרים והתוכן באתר, כשאחד הטרנדים הבולטים הוא מתן הנחיות ("איך ל…", " X טיפים ל.." וכדומה), שימוש חכם בפסקאות ומודולריות מבנית הן ברמת התוכן והן ביצירת 'שביל פירורי לחם' ברור ובולט. 
  • והטרנד הבולט שנה 30 ברציפות הוא… סדר וניקיון! מקדמי אתרים נוטים לשכוח שהם בעצם עובדים מול מכונה או יותר נכון מול חבורת זחלנים קשוחה, שסורקת את האתר ולא משאירה שבויים.
    אין להפחית מחשיבות הסדר והניקיון באתר: הורדת עמודים גרועים, יצירת מפת אתר קוהרנטית, הפניית תקינה לדפי 301, צמצום במשקלי התמונות וכמובן הגדרת כל המטות האפשריות:
    טייטל, דיסקריפשן, אלטים וכדומה. ניתן להיעזר ב- Search console ובתוכנות אחרות כדי לנטר אינדקוסים.

** טיפ: עדכון תאריכי פוסטים: אם גוגל אוהב טריות, אפשר לעדכן תאריכים של פוסטים ישנים ולקדם פוסטים מוצלחים מהעבר.

זכרו: קידום אורגני מוצלח תמיד יהיה חשוב…

דירוג התוכן
5/5
עקוב אחרינו
פוסטים אחרונים
אתם מספרים
יעניין אותך גם: