הרשמה לכנס

כך תכינו דף נחיתה לכנס מושלם

כל מה שרציתם לדעת על דף נחיתה לכנס

משווקים את הכנס העסקי הבא, וחולמים שכל הכרטיסים יהיו סולד אאוט? הפעם לא ניתן לכם להתפשר על עוד דף נחיתה סתמי להשארת פרטים. את ההרשמה לכנס הזה תעשו בגדול, עם דף רישום לכנס שיהיה מקצועי, שיווקי, ממוקד מטרה, והכי חשוב, יבטיח שלא יישאר כיסא אחד ריק באולם שלכם. קבלו את הסודות לדף נחיתה לכנס מנצח.


רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

על מה אסור לכם לוותר בכל דף נחיתה לכנס?

  1. רספונסיביות – אם להתחיל עם הצד הטכני של הנושא, ואם ניקח בחשבון שמרבית התנועה לדף שלכם ודאי תגיע מהמובייל (פשוט כי זו המציאות), מובן מאליו כי דף רישום לכנס חייב להיות רספונסיבי, כלומר מותאם לנייד. כך תבטיחו חוויית הרשמה ורכישת כרטיסים אידיאלית לכל מי שיצפה בדף שלכם, ותגדילו את הסיכויים להרשמה בצורה משמעותית.

 

  1. שפה גרפית – כל דף נחיתה לכנס ניתן וחשוב לעצב בהתאם לקו הגרפי של האירוע ולדרישות המפיק. שימו לב שלצבעים שתעשו בהם שימוש ולתמונות הרקע ישנה חשיבות מכרעת, ועליהם להעביר את המסר השיווקי הנכון, למשוך את העין לכוונים הרצויים, ולהיות נעימים ומזמינים.

 

  1. שדות חובה למילוי – חוששים שבסיום מילוי דף ההרשמה יושמטו בטעות פרטים חיוניים כמו תעודת זהות או כתובת מייל? יש לכך פתרון פשוט והכרחי – שימוש בשדות מובנים שהם חובה למילוי. כך לא תאבדו אף לקוח או תאלצו לגשש אחר הפרטים החסרים שלו ברחבי הרשת, ותוכלו ליצור עמו קשר ללא בעיה ובהקדם.

 

  1. קליטת תשלומים – צאו מנקודת הנחה שהלקוח שלכם איננו מעוניין להמתין שתחזרו אליו עם פרטים נוספים לגבי הכנס, או לספק לכם דרך הטלפון את פרטי האשראי שלו. מה הוא כן היה רוצה? שתאפשרו לו להירשם כשנוח לו, במינימום זמן, בצורה דיגיטלית ומאובטחת. גם עבורכם מדובר בחסכון לא מבוטל של זמן וכוח אדם, וכמובן גם בטעויות אנוש. באמצעות דף רישום לכנס, תוכלו לבצע סליקת כרטיסי אשראי בקלות, ואף לאשר את ההזמנה במייל ללקוח, כל זאת באופן מאובטח ובטוח.


הלקוח השלים את משימת ההרשמה. מה עכשיו?

אז הצלחתם להוביל את הלקוח שלכם בדיוק לאן שרציתם, הכנס נשמע לו מעניין ורלוונטי, והוא אפילו מילא דף נחיתה לכנס שעמלתם עליו רבות וגם רכש כרטיסים. אם חשבתם שכאן מסתיים תפקידכם, ושהלקוח ודאי שלם עם החלטתו ומיד מיהר לרשום לעצמו ביומן את מועד הכנס, כדאי שתחשבו שנית. סביר להניח שרגע לאחר שהוא מילא את הטופס, הוא רץ לאסוף את הילדים מהגן או קיבל שיחת טלפון חשובה מהעבודה, או יותר חמור – התחיל להתחרט ולשאול את עצמו האם הוא באמת חייב ללכת לכנס שלכם.

מה עושים? זה פשוט. שולחים לו אימייל אוטומטי ומיידי לאחר ההרשמה ורכישת הכרטיסים לכנס, בו אתם ראשית מחזקים לו את החלטתו להירשם על ידי תזכורת קצרה של מה הוא יצליח להשיג בזכות הכנס שלכם, מודים לו על רכישת הכרטיסים ומזכירים לו שאתם מצפים בקוצר רוח לפגוש אותו בתאריך, השעה והמקום אותם ייתכן והספיק לשכוח. את האימייל האוטומטי ודיוורים נוספים תוכלו לשלוח באמצעות מערכת רישום לכנסים.

הרשמה לכנס

 

משאירים את הלקוח קרוב ללב, לפני הכנס ולאחריו

מילוי דף רישום לכנס הוא תנאי הכרחי בתהליך הרשמה לכל כנס, או הפקת אירוע עסקי, כמו גם המייל האוטומטי שהזכרנו לעיל. אבל אם אתם באמת מעוניינים להישאר בראש מעייניו של הלקוח שלכם, ולוודא שהוא עדיין נלהב להגיע לכנס שלכם גם לאחר שעברו מספר ימים מיום ההרשמה, כדאי שתשגרו אליו כמה דיוורים עד לאירוע, פשוט כדי לשמור על הגחלת.

במסגרת הדיוורים שתשלחו אל הלקוח שלכם עד ליום המיוחל, מומלץ לפרט על הלו"ז המתוכנן לכנס, לשגר הודעה אישית כלשהי, וכמובן תזכורת נוספת כיומיים שלושה לפני האירוע אודות היום, השעה והמיקום המדויקים, רק כדי לוודא שאין אי הבנות.

חשוב לזכור שלאחר הרשמה באמצעות דף נחיתה לכנס, אין להעמיס על הלקוח שלכם יותר מדי דיוורים, אחרת הוא עלול להתעלם מהם, להתרגז מעודף ספאם, ואף לבטל הרשמתו לכנס. בנוסף, שימרו על שפה קלילה ונגישה, אדיבה וכמובן שיווקית בכל דיוור שלכם, גם אם נדמה לכם שהוא סתמי.

ומה קורה לאחר הכנס? כמובן שומרים קרוב ללב את פרטי הלקוח שלכם וממשיכים לשווק לו כנסים, שירותים ומוצרים נוספים הנוגעים לעסק שלכם!

 

 

 

 


רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *