על ניהול חכם, עסק תם, מערכת CRM מרשעת ואחד שאינו יודע לשאול

על ניהול חכם, עסק תם, מערכת CRM מרשעת ואחד שאינו יודע לשאול

המעבר לניהול עסק חכם הוא לא פשוט לאנשי העסקים של העולם הישן, ולא בכדי. השינויים המגמתיים בעידן הטכנולוגיה המואצת מאתגרים אותנו מדי יום וכופים עלינו להתקדם עוד הרבה לפני שהספקנו להסתגל.

רצים מהר יותר ממה שיכולנו להעלות על דעתינו ב-40 שנה במדבר

במציאות בה שיווק אפקטיבי הוא מצרך נדרש עבור כל עסק, בעלי עסקים – גם אלו שלא נולדו לתוך העידן הדיגיטלי – מבינים את השינוי, האתגרים וההזדמנויות הכרוכות בו ונשאבים למרדף אחרי הדבר הבא: לומדים לשפר את היכולת לנהל קמפיינים באמצעות פייסבוק, לשדרג את הפוטנציאל הגלום בנטוורקינג עסקי באמצעות לינקדאין, למנף את הנוכחות הדיגיטלית החזותית שלהם באמצעות אינסטגרם ולארוז את הכל יחד – כדי להימנע מכאוס מוחלט – על ידי מערכת ניהול חכמה.

(ניהול) חכם – מה הוא אומר?

בשלוש מילים: חסכון בזמן ובכסף. לא השתכנעתם? ובכן, ניהול חכם משמעו סוף למערכת היחסים ארוכת השנים עם טבלאות אקסל מורכבות, פרידה נוגעת ללב מערימות ה- sticky notes בשלל צבעים, תום עידן שליחת החשבוניות הידניות וקץ לניהול משימות, פרוייקטים, לקוחות וספקים אל תוך השעות הקטנות של הלילה. מערכת CRM "רעה" (כלומר, ממזרתית, אבל בקטע טוב) מרכזת את כל הפרמטרים הניהוליים והשיווקים של העסק ואורזת אותם בנייר עטיפה מהודר, קשור בסרט זהב.

כל מה שרצית לדעת על מערכת CRM ולא ידעת איך לשאול

כשאנחנו מדברים על עולם השיווק הדיגיטלי, מערכת איכותית לניהול חכם ומקיף נותנת ערך אסטרטגי עצום שלא יסלוא בפז. כמו מה? טוב ששאלתם.

  • יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי שנשלח בקלות ובמהירות ומאפשר יצירת קשר בקליק, ללא צורך באפליקציה מיוחדת, למינוף כל שיחת טלפון להזדמנות.
  • ניהול לקוחות כתחליף לטבלאות אקסל, לשיפור היכולת לנהל לידים ומידע שנקלטו במדיה החברתית, ולחיזוק קשרים עם הלקוחות כנגזרת משיווק ממוקד ויעיל.
  • אופטימיזציית לידים וניהול משימות לטיפולם, לשיפור ערוץ השיווק דרך דפי נחיתה.
  • סליקה מרחוק בלחיצת כפתור והנפקת חשבוניות אוטומטיות, לייעול תהליך התשלום וצמצום אחוזי נטישה.
  • ניהול תזכורות בזמן אמת, לקביעת לו"ז מסודר ומאורגן, שמאפשר לישון בשקט בלילה.
  • ניהול תחזיות ותזרים מזומנים, למניעת גורם ההפתעה ומשברים פיננסיים עתידיים שמסכנים את הצלחתו, שלא להגיד הישרדותו, של העסק.

שולחן עורך: הקשר הבלתי מעורער בין ניהול חכם לשיווק חכם

בואו נגיע לעיקר, מערכת CRM איכותית היא הזדמנות השיווק שהתמימים מבניכם ככל הנראה מפספסים. היכולת שלכם לנהל את כל ערוצי העסק, על כל המשתמע מכך, תחת קורת גג אחת מתורגמת באופן עקיף ליכולת שלכם להגביר את מאמצי השיווק, לא לפספס אף לקוח פוטנציאלי ולמקסם רווחים.

אם להשוות את קשיי ההסתגלות הצפויים למערכת ניהול חדשה עם מגמות עבר שהשפיעו על הזירה הדיגיטלית ותילתלו את עולם העסקים הישן ללא הרף – החל מפייסבוק, דרך לינקדאין וכלה באינסטגרם – המערכות הללו מוגדרות כידידותיות וקל מאוד לתפעל אותן, להתרגל אליהן ואף להתאהב בהן ולשכוח מאחור את מתודולגיות הניהול המסורתי. כך או כך, אם עברנו את פרעה – נעבור גם את זה.

מאת מורן שטיאסני – היא יזמת דיגיטלית עם אג'נדה חברתית, הבעלים של בנק הפתרונות שיווק דיגיטלי מחוץ לקופסא, בלוגרית jargon.co.il ו -brunners.co.il. דוגלת בחדשנות וחשיבה מחוץ לקופסא ומאמינה בחיים מלאי הרפתקאות ואתגרים.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *