פרסום באינסטגרם: למה אתם חייבים להיות שם

5 הדברים שכל בעל עסק חייב לדעת על אינסטגרם

תופעת הרשתות החברתיות רק הולכת וגדלה עם הזמן, ואם היה נדמה לנו שפייסבוק היא השליטה הבלעדית בתחום, הנה באה אינסטגרם,
שצברה מאות מליוני חברים עד שפייסבוק הענקית נאלצה לרכוש אותה לפני כמה שנים, ועכשיו שתיהן חזקות מתמיד.

בנוסף לכך התחרות מול סנאפצ'ט, אפליקציות ורשתות חברתיות אחרות, מכריחה אותה להתחדש כל הזמן ולהוסיף פיצ'רים חדשים
(כמו זה המאפשר לגולש להעלות מקבץ תמונות בבת אחת בדומה לקרוסלה בפייסבוק, כשגם מפרסמים יוכלו ליהנות מאפשרות זו).

אז מה הם 5 הדברים שכל עסק צריך לדעת על פרסום באינסטגרם?

  • חיבור קל נוח לפייסבוק – בשל אותה רכישה של פייסבוק את אינסטגרם, קיים ממשוק כמעט אוטומטי בין שתי הפלטפורמות.
    כלומר שהיום קל מתמיד למפרסמים להופיע גם באינסטגרם, ולמעשה מערכת הפרסום של פייסבוק היא האחראית על יצירת המודעה באינסטגרם,
    כשכל מה שבית העסק צריך לעשות זה לחבר בין חשבון האינסטגרם העסקי שלו לבין דף הפייסבוק העסקי.
    כמה שיוכים נוספים בקמפיין הפרסום – והמודעה שלכם מוצגת גם באינסטגרם!
  • האווירה המיוחדת באינסטגרם – הפרסום באינסטגרם מבוסס יותר על תמונות ופחות על מלל. כלומר, צריך למנן את כמות הטקסט בפוסטים ולדאוג שלא "לחפור" יותר מדי לגולש.
    אינסטגרם עובדת יותר על השראה ויזואלית (מה שאומר שאתם צריכים לעבוד עם מעצב גראפי המעודכן בכל הטרנדים בתחום העיצוב לרשת).
  • אינסטגרם עדיין לא מיצתה את נפח הפעילות שלה. הרשת עדיין צומחת וגדלה ומהווה קרקע טובה למפרסמים, שכן הפרסום בה יחסית חדש.
    יתרון נוסף הוא העובדה שבניגוד לפייסבוק שהפחיתה את חשיפת הפוסטים האורגניים למינימום, באינסטגרם כל פוסט שתעלו ייראה על ידי כל העוקבים שלכם!
    יתרון גדול גם למפרסמים שמשתמשים בפרופילים הפרטיים שלהם לטובת פרסום.
  • האשתאגים (#) – אינסטגרם פחות או יותר המציאה את הפיצ'ר הזה והוא פופולרי ביותר אצלה, יותר מאשר בכל מקום אחר. כך שאם יש לכם האשתג מנצח,
    אתם יכולים להיחשף לכמות גולשים רבה יותר ולהרוויח פרסום חינם וגם להיצרב בתודעת הגולשים במידה ויצרתם קמפיין ויראלי.
    תוכלו להשתמש בשם המותג שלכם או בסלוגן חזק ולמצוא קהלים חדשים המתעניינים במותג, במוצר או בשירות שלכם בזכות מילה אחת בלבד!
  • קהל יעד חדש – פרסום באינסטגרם מתחבר לקהלים יותר צעירים על פי רוב וגם לקהל שמתעניין בתחומי ה-'לייף סטייל',
    בטרנדים מובילים בתחומי העיצוב, אמנות, אוכל וכדומה.
    קהל איכותי ויצירתי ולכן הקמפיינים שלכם באינסטגרם חייבים להיות עם אופי תואם ובאיכות גבוהה.

אינסטגרם

לסיכום, כשמדברים על שיווק באינטרנט, פרסום באינסטגרם הוא כלי פרסומי חזק ואיכותי שיכול למתג את העסק שלכם ולחשוף את המוצר או השירות שלכם לקהלים חדשים.
כלי משלים לפרסום בפייסבוק וגם עבור קידום במנועי חיפוש, ובכלל, אפיק פרסומי איכותי בפלטפורמה הדיגיטלית שנותן לכם במה מעוצבת, פופולרית וטרנדית,
בה אתם יכולים לבטא את עצמכם ביצירתיות ולהגיע לקהלים חדשים בקרב כל מי שמתעניין בתחומים בהם  אתם עוסקים.

חוץ מזה, כולם כבר באינסטגרם. מה, אתם לא?

 

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *