פרסום בגוגל

פרסום בגוגל – למי זה מתאים?

הקמת קמפיינים בגוגל אדוורדס

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר. בעצם, אין לו כרגע תחרות אמיתית בכל הנוגע לחיפושי דפים, ועל החשיבות של קידום אורגני בגוגל כתבנו כבר רבות. אבל ישנה עוד דרך להופיע בגוגל. ניתן 'לקנות' את המקום שלנו, ובכך לעקוף את התור ולהגיע לראש החיפוש. אנו כמובן מתכוונים על יצירת קמפיין, ובמאמר הבא נתייחס למה שנקרא "קמפיין אדוורדס". האם זה משתלם? למי זה מתאים ובאלו נסיבות?

מכירות

אם יש לך עסק בו אתה מוכר מוצרים או מציע שירות ורוצה להעלות את נפח המכירה, הרי שפרסום בגוגל הוא בשבילך. תוכל להגיע לפלחי שוק שלא מגיעים אליך בדרך כלל, או למכור לאותו פלח שוק אבל בעיר אחרת למשל. הפרסום באמצעות מודעות גוגל יביא לך תנועה בטוחה לאתר המכירתי שלך. אחרי הכול, אם הוא אתר טוב ואתה מציע מוצר מנצח במחיר תחרותי – אין סיבה שלא תפרסם אותו בגוגל. הדגש יהיה לשים לב שמחיר ההקלקה יהיה עדיין משתלם, ולכן כדאי לפרסם את המוצרים עם נתח הרווחים הגדול ביותר.

בעלי מקצועות חופשיים – כגון עורכי דין או אדריכלים יוכלו להפוך את הפרסום בגוגל לאחד הערוצים העיקריים מהם הם מקבלים לקוחות. בתחומים הללו, מחיר ההקלקה אולי יקר אבל כך גם פוטנציאל הרווח מכל לקוח. עסק מקומי קטן – יש לך עסק כזה? לך יהיו יתרונות לפרסום בגוגל שהוא ממוקד למקום גיאוגרפי, ויש כמה דרכים להשיג זאת: המיקום יכול להופיע במילת החיפוש ('אוכל לחיות בראשל"צ' למשל), או שניתן לפלח אנשים שנמצאים במיקומים ספציפיים. זה כנראה יעבוד הכי טוב מניידים. מפעיל חנות אינטרנטית? פרסום בגוגל יכול לשלוח אליך בבת-אחת המוני לקוחות. כל מה שאתה צריך לחשוב עליו הוא העלות של הבאת לקוח מול פוטנציאל הרווח שלו.

מיתוג

לפי אתר SEMarketing, לא רק מכירות ניתן לבצע דרך מודעות בגוגל. הכלי הזה יכול לעזור לנו במיתוג ממוקד לקהל מסויים. היכולת למקד קהל לפי חיפוש הופכת את הפרסום בגוגל לכלי יחודי במיתוג שאין שני לו ביעילות. זאת מכיוון שעלויות המיתוג לא מתבזבזות על מי שבכלל לא מחפש מוצרים או שירותים בכיוון שלנו.

מעצבי אופנה צעירים למשל, יוכלו להגיע ולמתג את עצמם בקרב קהל חדש ע"י פרסום בגוגל. הבעיה של רבים מהם היא שהחשיפה בעמודים הראשונים היא בדרך כלל של מותגים גדולים. על ידי קניית מודעות, יכול מעצב אופנה צעיר 'לעקוף את התור' ולהגיע ללקוחות רבים יותר. כל שנותר לעשות עכשיו הוא להקסים אותם עם העיצובים שלך…

רשתות מזון מהיר- יצאתם בתפריט חדש לחורף? עשיתם עידכון למותג? מדוע שלא תריצו קמפיין בגוגל? תוכלו לבשר את החדשות על המותג שלכם לקהל שתרצו על ידי כלי הפילוח המעולים של גוגל.

פרסום מבצעים

מוכרים משהו במבצע? חייבים 'להיפטר מסחורה' כמה שיותר מהר? פרסום בגוגל הוא כנראה בשבילך. תוכל לפרסם למי שכבר מחפש משהו דומה ולהציע לו עוד במודעה מחיר מפתה שממש 'יכריח' אותו להכנס.חברות תיירות עושות שימוש בכלי הזה כאשר הן מציעות מבצעים כבר בגוף המודעה.

מבצעים אחרים יכולים לכלול 'מוצרי קורבן' בהם אתה משתמש בכדי להביא תנועה אליך לחנות הפיזית או לאתר המכירתי של העסק שלך. הדרך לעשות זאת היא לבנות מודעות שיהיו סביב מילות חיפוש הכוללות מוצרים ספציפיים כגון 'טלפון סמסונג' או 'טייטס של אדידס'. במודעה יש לכלול שוב את שם המוצר ולתת הצעה מדהימה בכדי להוביל את הגולש לתוך האתר.

סקר שוק

פרסום בגוגל יכול להיות כלי מצוין לערוך בו סקרים שונים לכל מטרה. למשל, תוכל לבדוק התכנות של מוצרים חדשים שאתה מעוניין למכור. יבואן? בדוק הענות למוצרים חדשים אותם אתה מתעתד לייבא. תוכל לעשות זאת אפילו לפני שהמוצר עצמו קיים. פשוט נסה למכור כמה דרך הפרסום בגוגל ודף נחיתה קטן.

מותגים חדשים? תוכלו לפתור כל מיני התלבטויות שיש לכם אפילו לגבי צבע של מוצר על ידי הרצת כמה מודעות במקביל. בכל אחת, פרטים שונים מעט זו מזו. בדקו את ההענות לכל וורסיה של המודעה וכך יצרתם לעצמכם כלי סקרים חזק ואמין מאד שמגיע לקהל שאתם רוצים לפי אפשרויות הפילוח השונות!

קידום ממומן בגוגל

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *