חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיפור יחסי המרה באמצעות קידום אורגני – CRO

תוכן עניינים

יחס המרה וקידום אורגני

קידום אורגני היינה שיטה לקידום אתרים, המתאפיינת, בין היתר, בהטמעת תוכן איכותי באתר ובאופטימיזציה שלו. קידום אורגני היינה שיטת קידום המורכבת משלל טכניקות שונות, שמטרתן הסופית היא לייצר כמה שיותר תנועה באתר הלקוח. עם זאת, “יותר תנועה באתר” במסגרת קידום אורגני אינה המקבילה ל”יותר מכירות”, ומכאן שיש לבצע פעולות נוספות על מנת לגרום ללקוחות המגיעים לאתר גם לרכוש ממנו מוצרים. עניין זה נקרא “יחסי המרה”, כלומר – ניצול התנועה באתר על מנת לגרום ללקוח להוריד אפליקציה, להירשם לניוזלטר, לקנות מוצר דרך האתר, ולמעשה – לגרום לו לבצע את הפעולה אותה אנו מעוניינים שיבצע, ולשמה קיים האתר.

מה זה CRO ומה הקשר שלו לקידום אורגני?

CRO הינם ראשי התיבות של Conversion Rate Optimization. מדובר בפעולות שיווק, ניתוח סטטיסטי ומחקר, הנעשות על בסיס קבוע, ומטרתן להעלות את אחוז הגולשים המגיעים לאתר, שמשלימים את הפעולה אותה אנו מעוניינים שיבצעו. בין פעולות השיווק אותן ניתן לבצע כדי לשפר את יחסי ההמרה קיים גם קידום אורגני, כלומר – ביצוע אופטימיזציה לתוכן הקיים באתר, וזאת על מנת שנוכל לעודד את הגולש לפעולה כלשהי באמצעות טקסט כתוב ועזרים ויזואליים כמו באנרים או כפתורים. באמצעות קידום אורגני, ניתן לקרוא את הגולש לביצוע פעולה בדמות מילוי טופס, ביצוע רכישה וכדומה. ככל ששיעורי ההמרה גבוהים יותר, כך מרוויח העסק כסף רב יותר, שכן משמעות הדבר היא שיותר גולשים המגיעים לאתר אף מבצעים רכישות, נרשמים לניוזלטר וכדומה. מסיבה זו, קיימת חשיבות גדולה לביצוע קידום אורגני איכותי במסגרת קידום האתר.

כיצד ניתן לשפר את יחסי ההמרה באתר?

על מנת לשפר את יחסי ההמרה באתר, יש להבין תחילה מיהם הגולשים המגיעים לאתר, מהו אופיים ומהי מטרתם המרכזית. ככל שנתמקד יותר באנשים, כך נדע בצורה טובה יותר מהן הפעולות השיווקיות אותן עלינו לבצע על מנת להגדיל את יחסי ההמרה. חשוב להבין כי לנתונים השונים ולאנליזה שלהם תפקיד חשוב, אך עם זאת, ההבנה של הדברים החשובים לגולשים שלנו וגזירה מתאימה של משמעויות מכך – היא שתסייע בשיפור יחסי ההמרה בסופו של יום. מסיבה זו, קידום אורגני, במסגרתו אנו נוטעים באתר מילות מפתח מתאימות ותוכן המותאם לגולשים שלנו, עשוי לסייע רבות בתהליך הגדלת יחסי ההמרה, שכן אז אנו מעודדים את הגולשים לבצע את הפעולות אותן אנו רוצים שיבצעו באתר.

שומרים אצבע על הדופק

חשוב להבין כי עבודתנו לא תמה עם איסוף הסטטיסטיקות והבנת המרקם האנושי ממנו מורכבים הגולשים באתר. כמו בכל תחום אחר, תחום האינטרנט (במיוחד) היינו תחום דינאמי, המשתנה כל הזמן. עיצובים ופונקציות חדשות באתרים הופכים פופולריים יותר ויותר עם השנים, עניין שיוצר תחרות גדולה בין האתרים והעסקים השונים. מסיבה זו, יש לבצע כל הזמן "בדיקה חוזרת" של יחסי ההמרה ושל הגולשים המגיעים לאתר שלנו, בכלל זה הרצונות והצרכים שלהם, להמשיך בביצוע קידום אורגני ולהיות גמישים – באופן זה, נוכל תמיד לשאוף ליחס ההמרההאופטימלי ולשמור עליו.

צור קשר להצעת מחיר

דירוג התוכן
5/5
עקוב אחרינו
פוסטים אחרונים
אתם מספרים
יעניין אותך גם: