חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדריך קידום אתרים

תוכן עניינים

אחד האמצעים היעילים ביותר לקבל חשיפה של לקוחות חדשים היינו קידום אתרים. במסגרת הקידום, בדרך כלל יקודם אתר הלקוח באמצעות טקסטים ומילות מפתח, שמטרתם להעלות את האתר לתוצאות החיפוש הראשונות במנועי החיפוש ברשת, בפרט מנוע החיפוש גוגל. על מנת להבין יותר מהו קידום אתרים, יש להבין תחילה מספר מונחים מהתחום. לאחר מכן, נוכל להבין יותר על תהליך העבודה בקידום אתרים במנועי חיפוש. הרי לפניכם המדריך השלם.

מה זה בעצם קידום אתרים?

קידום אתרים הינו מונח המתייחס למגוון אמצעים וטכניקות בקידום אתרים, שמטרתם לקדם את האתר ולגרום לו להתברג בתוצאות הגבוהות יותר במנועי החיפוש השונים. ראשי התיבות של מונח זה הינם: Search Engine Optimization, כלומר – פעולות שמטרתן התאמת האתר ככל הניתן למנוע החיפוש הרלוונטי, כך שהוא יזהה אותו ויציג אותו בתוצאות החיפוש. דוגמא טובה לפעולת קידום אתרים, היינה הטמעת טקסטים המכילים מילות מפתח מתאימות באתר, כך שמנוע החיפוש יזהה את הנושא, ובעת הקלדתו בתיבת החיפוש – יופיע האתר שלנו.

 

מה ההבדל בין אורגני לממומן?

קידום אורגני מתבצע מבלי לשלם ישירות למנוע חיפוש כלשהו על מנת שיציג את האתר בתוצאות החיפוש. מדובר בעבודה עתירת פעולות, אך כזו שהינה משתלמת ביותר לטווח הרחוק. במסגרתה, נשתמש בכלים ובשירותים שונים שמטרתם להעלות את האתר לתוצאות החיפוש הגבוהות ביותר במנוע החיפוש. קידום ממומן, לעומת זאת, הינו קידום במסגרתו נשלם למנוע החיפוש – גוגל כמובן, על מנת שהאתר יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות שלו. עם זאת, קידום מסוג זה אינו משאיר באמת איזושהי חותמת בגוגל, וברגע שנפסיק לשלם על הקידום – האתר ייעלם כלעומת שהופיע.

 

תהליך העבודה

על מנת לסייע להצלחת קידום אתרים, יש לבצעו תוך הקפדה על תהליך עבודה מסודר, באמצעותו נוכל להגיע לתוצאות טובות. בדרך כלל, תהליך העבודה בקידום אתרים יהיה כדלקמן:

  • בדיקות והכרות – תחילה, חשוב להכיר היטב את האתר או המוצר לו אנו מעוניינים לבצע קידום אתרים, וכמובן את המתחרים.
  • מחקר מילות מפתח – לאחר שהכרנו את האתר או המוצר, עלינו לבצע מחקר בנוגע למילות המפתח המתאימות לו. כך, למשל, אם העסק או האתר אותו אנו מעוניינים לקדם עוסק בתכשיטים, עלינו לברר מהן מילות המפתח המוקלדות באופן תכוף בגוגל בכל הנוגע לתכשיטים, ולדאוג להטמיע אותן בטקסטים השונים באתר.
  • שדרוג האתר וביצוע אופטימיזציה לתוכן שבו – בשלב הבא, יש לשדרג את האתר ותוכנו בכל הקשור למבנהו, לטקסטים המופיעים בו, לקוד שלו ואף לעיצוב (on site).
  • יצירת תכנים מקשרים ולינקים – נקרא גם "Offsite", כלומר: פעולות הנעשות מחוץ לאתר על מנת לקדמו.
  • בשלב האחרון, נדאג לתחזק באופן תדיר את פעולות הקידום שהתחלנו, בכלל זה ביצוע קידום ורטיקלי והמשך אופטימיזציה לאתר.
דירוג התוכן
5/5
עקוב אחרינו
פוסטים אחרונים
אתם מספרים
יעניין אותך גם: