חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך משיגים לידים לעסק?

תוכן עניינים

כל העסקים בעולם למדו להבין שהיום זו כבר עובדה מוגמרת: אם אתה לא מפרסם לקהל שלך בפלטפורמה הדיגיטלית, אתה מחמיץ לידים לעסק! וגרוע מכך – מאבד לקוחות למתחרים שלך.

בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים, הכל נעשה דרך האינטרנט, החל מתקשורת אישית, חברית ועסקית, דרך קנייה און-ליין ושימוש באפליקציות כמעט לכל מטרה. המרחב הווירטואלי הוא למעשה הזירה המרכזית בה אנו מנהלים את חיינו.

כל מה שצריך לדעת כדי ליצור קמפיין פרסום דיגיטלי שיביא לידים לעסק שלך

הנה 5 תובנות שכל מנהל שיווק באינטרנט לומד להכיר עם הזמן וכמה טיפים שמצליחים במשך שנים להביא למותגים הגדולים בעולם טראפיק, לידים ומכירות מסביב לשעון:

  • המוצר – אולי תתפלאו לשמוע זאת, אך אין זה באמת משנה מה המוצר שאתה מוכרים. ייתכן וזו הצהרה מפתיעה עבור מי שאינו בקיא ברזי השיווק (דיגיטלי או לא). יש לך מוצר מנצח? אין ספק שזה יתרון משמעותי אך עדיין זה לא מבטיח לך הצלחה בשיווק שלו או במכירה. ולכן…
  • תקציב השיווק – במיוחד במדיה הדיגיטלית, בה הכל מדיד וניתן לניטור, יש חשיבות גדולה לחלוקת עוגת התקציב הכללית. כאמור, מוצר מושקע וטוב הוא יתרון אך אם לא תקצה משאבים בכמות מספקת לשיווקו, לא עשית כלום. לכן בישיבת האסטרטגיה הבאה, בה ייקבע התקציב עבור שיווק באינטרנט, עליך להבין בדיוק כמה כסף אתה צריך להשקיע על מנת להגיע לרווחים ולא לדשדש עם מוצר טוב שלא מקבל מספיק חשיפה לקהל היעד שלו.
  • טרגוט חד ומדויק לקהל המטרה שלך – וודאי שמעת על יתרונות השיווק הדיגיטלי. הקמפיין הריי עובד בשבילך 24/7 וכל שעה, דקה או שנייה יכול להיכנס 'ליד' (lead) לעסק שלך מאחת הפלטפורמות הדיגיטליות בהן הקמפיינים שלך רצים (לקריאה נוספת אודות פרסום בפייסבוק). החכמה היא לדעת למי לפרסם, מתי, באיזה ערוץ וכיצד לחסוך משאבים בפרסום לקהלים לא רלוונטיים, בשעות לא פעילות וכדומה.
  • טירגוט מחדש (retargeting) – שיווק באינטרנט מאפשר לכל עסק למקסם את תוצאות הקמפיין שלו ולנהל בצורה אחראית את התקציב המושקע בו בעזרת כלים חכמים. טירגוט מחדש של קהל אשר כבר התעניין במוצר או בשירות שלך ושליחת מסרים פרסומיים נוספים המותאמים לו אישית, מקרב אותו מאוד להשארת ליד במערכות הפרסום שלך. מחקרים מוכיחים שגולשים מטורגטים מחדש מניבים כ-30% יותר לידים לעסק שלך. אם תדע לאתר אותם ולשלוח להם קמפיין חכם בהתאמה אישית הם יכולים להפוך מהר מאוד ללקוחות קצה שלך.
  • גיוון ויצירתיות – לידים יכולים להיכנס כל רגע: מניוזלטר, מדף נחיתה, SEO, ממודעה בפייסבוק, מודעה בגוגל ועוד. כשאתה משקיע בשיווק באינטרנט, כדאי שתייצר נוכחות בכל האפיקים שיביאו לעסק שלך לידים איכותיים שיהפכו עם הזמן ללקוחות אמיתיים (ממש לא וירטואליים…) לעסק שלך.

מעוניינים להביא תנועה לעסק שלכם? שיווק באינטרנט הוא כלי הכרחי שאתה חייב להשתמש בו בחכמה ויכול להניב תוצאות נהדרות אם רק תדעו להשתמש בו נכון 🙂

צור קשר

דירוג התוכן
5/5
עקוב אחרינו
פוסטים אחרונים
אתם מספרים
יעניין אותך גם:
פרסום בפייסבוק
שיווק באינטרנט
סקוטי
פרסום בפייסבוק

אתר פייסבוק הוא כבר מזמן אינו רק רשת חברתית. למעשה, במרוצת השנים, פייסבוק הפך לכלי שיווקי חזק במיוחד, בו אנשים רבים בוחרים לפרסם ולשווק את

להמשך קריאה >>