חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניית אתר קטלוג – חשוף את המוצרים שלך

תוכן עניינים

המטרה: קטלוג דיגיטלי מותאם למובייל

במרבית המקרים, לפני שאנו קונים מוצר כלשהו, אנו בדרך כלל מסתכלים בקטלוג מוצרים. קטלוג הוא עניין חשוב במיוחד, ובבתי עסק רבים הוא אף נחשב למוצר של חובה – כמו למשל בחנויות בגדים, חנויות המוכרות ריהוט, חנויות לכלי בית ועוד. קטלוג מסייע לנו בעצם לראות את ההיצע של בית העסק, ולבחור מתוך ההיצע הזה את המוצר הנכון והמתאים ביותר עבורנו. כיום, בעידן האינטרנט ההולך ומתפתח, קטלוגים נפוצים מאוד גם ברשת האינטרנט – בייחוד באתרים של חברות המוכרות מוצרים שונים מכל סוג. בניית אתר קטלוג עבור חברות כאלה הינה עניין שבהכרח, ואי אפשר לוותר על קטלוג דיגיטלי מתוכנן היטב. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

בניית אתר קטלוגי – הדור הבא של המכירות באינטרנט

במסגרת בניית אתר קטלוגי, לרוב נדאג להציג את מוצרי העסק כאשר הם מחולקים לקטגוריות שונות באופן מסודר: שימו לב שמדובר כאן בחלוקה הנעשית על גבי האתר עצמו, אבל לרוב גם מאחורי הקלעים. יצירת קישורים בין מוצרים וקטגוריות מוצרים, כמו גם הגדרת היררכיה מתאימה, הם מהפעולות החשובות ביותר לקידום אורגני של אתרים מהסוג הזה. לכן דרושה בחינה מלאה של קטלוג המוצרים ובניית תוכנית מקיפה להצגתם ולקידומם באתר.

לצד הפעולות הנעשות ברמת המאקרו, אסור להזניח כמובן את המוצרים עצמם. במהלך יצירת קטלוג מוצרים, לכל אחד מהמוצרים נוסיף תיאור, שם, תמונה ומחיר, שיאפשרו לגולשים שלנו להשוות בין המוצרים השונים או אף לסמן מוצרים כאלה ואחרים אותם הם אהבו. רצוי שלא להסתפק בתיאור לקוני, אלא להוסיף מידע מוסף שעשוי להפוך את הגולשים ללקוחות משלמים.

היתרון המשמעותי ביותר בבניית אתר קטלוגי הוא העובדה שהאתר נגיש ביותר לכלל האוכלוסיות אשר אליהן אנו מעוניינים להגיע, במיוחד אם מקפידים על בניית אתרים רספונסיביים כפי שהתקופה הנוכחית מחייבת. בעידן בו כמעט הכל נעשה דרך האינטרנט, אפילו קניות בסופר, הרי שבניית אתר קטלוגי היא כבר מזמן אינה המלצה. בניית אתר קטלוגי עוזרת, גם בהכרת המוצרים בתחום והמוצרים הספציפיים אותם מציע האתר. בצורה זו ניתן למצוא באופן קל ויעיל את המוצר לו אנו זקוקים, עניין ההופך את הגלישה באתר לנעימה ונוחה יותר, ואת תהליך הרכישה למהיר ואפקטיבי.

בניית קטלוג מוצרים מותאם למובייל, עם שימוש בטכנולוגיות חדישות

 

ב 24 שניות הבאות יפנו למתחרה שלך 2-3 לקוחות חדשים! רוצה שהם יגיעו גם אליך? דבר איתנו להצגת המוצרים שלך באינטרנט

בניית אתר קטלוג בהתאם למטרות העסקיות

תמונות, אפיון ושאר ירקות

בניית אתר קטלוגי היא אינה עניין של מה בכך. יש להקפיד על מספר דברים מאוד בסיסיים בתהליך בניית האתר והעיצוב שלו:

  • חומרים – לאור העובדה שהמטרה כולה היא להנגיש את המוצרים ללקוחות באמצעות האינטרנט וכי לא ניתן באמת לחוש את המוצרים, חשוב מאוד להוסיף ל לכל קטלוג דיגיטלי אלמנטים הממחישים את המוצר, כמו למשל תמונות, הסברים קצרים ואפילו סרטונים (אם הם רלוונטיים על מנת להבין כיצד המוצר עובד). כך, נוכל לספק ללקוחות מידע נרחב על המוצר ולעודד אותם לרכוש אותו מבלי להתלבט.
  • חוויית המשתמש – כמו בכל אתר, גם בניית אתר קטלוגי צריכה להיעשות כך שהאתר יהיה נוח ונגיש למשתמש: ניווט נוח, מהירות, אבטחת מידע וכדומה. אם אנו מציעים מוצרים איכותיים מהמעלה הראשונה ללקוחותינו, אך הפלטפורמה בה אנו מציעים אותם אינה נוחה ונגישה – הרי שלא עשינו בזה שום דבר.
  • אפיון האתר – בטרם בניית אתר קטלוגי, יש להחליט על אפיון האתר. כלומר: לתת את הדעת על אוכלוסיית היעד שלנו ולהתאים את העיצוב וסגנון האתר אליה באופן המרבי. לדוגמה, אתר קטלוגי של בגדי ים לא יהיה זהה בעיצובו לאתר קטלוגי של רכבים.

חושבים על קטלוג דיגיטלי? אל תיפלו בין הכיסאות

שיווק ומכירות באינטרנט נחשבים לתחומים חדשניים יחסית, אבל אין פירוש הדבר שבשל כך, מותר לזלזל בהם. האמת שהיא שההפך הגמור הוא הנכון: ככל שהאתר נראה מקצועי ואיכותי יותר, כך הוא ימשוך אליו יותר לקוחות וייראה אמין ומזמין. אנו, ב"סקוטי", בעלי ניסיון רב בתחום בניית האתרים, ובכלל זה בניית אתר קטלוגי, ונשמח לעמוד לשירותכם.

דירוג התוכן
5/5
עקוב אחרינו
פוסטים אחרונים
אתם מספרים
יעניין אותך גם:
בניית אתרים רספונסיביים
סוגי אתרים
סקוטי
בניית אתרים רספונסיביים

יתרונת בניית אתרים רספונסיביים – והדרך הנכונה להקים אותם! אין ספק כי בכל הקשור לעולם האינטרנט ולחוויית המשתמש, אנו נמצאים בעידן בו קיימת מהפכה רצינית

להמשך קריאה >>
רישום דומיין
עיצוב ופיתוח אתרים
סקוטי
בחירה ורכישת דומיין

שיקולים מרכזיים בבחירת שם מתחם (דומיין) לעסק כל עסק מתחיל מבחירת שם נכון ומדויק, אבל זה נכון גם בזירה האינטרנטית. בחירת שם דומיין (URL) מתאים

להמשך קריאה >>