חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

3 טיפים מובילים לפרסום באאוטבריין

תוכן עניינים

פרסום באאוטבריין – הפלטפורמה שתכניס אותך ישר לאתרים המובילים

בשנים האחרונות נכנסו כמה שחקניות חדשות לעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי. חברות ישראליות אגב, אשר מצאו פלטפורמת שיווק חדשה לחלוטין, שנכנסה בהדרגה לכל האתרים המובילים בעולם והן נוגסות בעוגת הפרסום הדיגיטלית ומאיימות לקחת את ההגמוניה מענקיות כמו גוגל, ואף פולשות למשבצות פרסום שהיו שמורות בעבר למפרסמים ישירים בלבד, כשבמלחמתן בפרסום על ידי באנרים צוברת תאוצה וכרגע נראה שידן של אאוטבריין, טאבולה ואחרות על העליונה.

אך לפני שניגע ביתרונות הפרסום בפלטפורמה זו הנה הסבר קצר: מה זה אאוטבריין?

חברת אאוטבריין היא למעשה סוג של שיווק אפיליאייט משודרג. החברה מציעה למעשה לכל המעוניין בכך, לקנות משבצות פרסום קטנות (תמונה קטנה ולינק) אשר יופיעו באתרים מובילים, בהתאם לקהל היעד ולתחומי העניין של המותג המפרסם.

לדוגמה: יש לכם אתר לעיצוב מטבחים ואתם מעוניינים לעשות לו קידום ממומן? אאוטבריין תשתול את מודעת הפרסום שלך באתרים העוסקים בעיצוב מטבחים, אך גם באתרים מובילים אחרים בשוק כמו: גלובס, דה מרקר, ynet ואחרים, בכתבות הרלוונטיות לנושא עיצוב מטבחים, הום סטייל, לייף סטייל וכדומה.

כך למעשה אתם מרוויחים כניסה בדלת האחורית לחלונות הראווה הנצפים ביותר במדיה הדיגיטלית.

מכירים את הכותרות האלה באתרים ששואלות אתכם: "אולי יעניין אתכם גם" ומתחת מופיעות כמה קוביות? אלה משבצות הפרסום של אאוטבריין ודומותיה.
אז כיצד גם אתם יכולים להרים קמפיין אאוטבריין מוצלח? השארו איתנו…

 

3 טיפים לקמפיין אאוטבריין מוצלח שיופיע בכל האתרים המובילים והרלוונטיים לשוק בו אתם מתחרים

  • לינקים איכותיים – פרסום באאוטבריין עובד בצורה כזאת: אתם מלקטים קישורים איכותיים בהם יש איזכורים על המותג שלכם: כתבות יח"ץ, דפים פנימיים מהאתר ועוד. כאשר הגולש מגיע לאותה כותרת ששואלת אותו: "אולי יעניין אותך גם " ומתחתיה תמונה (שאתם בוחרים) וטקסט קצר של כמה שורות, הקלקה עליה תוביל את הגולש לאתר שלכם או לאותה כתבה. כלומר, הקישור אליו יעבור הגולש הוא סופר חשוב. אם כבר הצלחתם למשוך את הגולש אליכם (לא עניין של מה בכך) כדאי כבר שהוא גם יקבל תוכן איכותי במקום אליו הגיע.
  • מיקרו קופי מבריק – אותן 2 שורות טקסט המופיעות מתחת לתמונה חייבות להיות ממוקדות ומשוכות עבור אותו גולש שמגיע למודעת האאוטבריין הקטנה שלכם.
    כמובן שגם התמונה חייבת להיות מעולה וכל הקובייה הזאת צריכה לעשות דבר אחד: לגרום לגולש לרצות להקליק עליה.
  • טרגוט מכוון מטרה – בקמפיין הפרסום שאתם יוצרים באאוטבריין אתם אלה שבוחרים באילו אתרים תופיע המודעה שלכם. וכאמור, אתם גם בוחרים את הקישורים אליהם יעבור הגולש מהמודעה שלכם. בחירה נכונה ורלוונטיות של האתרים המשיקים והקשורים למותג שלכם יזמן לכם קהל איכותי ומדויק יותר.

היתרון עצום: אם תבנו קמפיין אאוטבריין טוב, תוכלו להגיע לקהל איכותי שממילא מתעניין בתחום בו אתם פועלים, וכך הסיכוי שיקליק על המודעה שלכם וימשיך לקרוא את התוכן שלכם גדל בעשרות אחוזים!

 

לסיכום, קמפיין פרסום באאוטבריין הוא אופציה מצוינת עבור המוצר או השירות שלכם להגיע לקהלים שמתעניינים בו. אז בפעם הבאה שאתם פוצחים בעוד קמפיין פרסום בפייסבוק, בנו קמפיין פרסום באאוטבריין מוצלח, ויש לכם סיכוי נהדר להגדיל בצורה משמעותית את אחוזי ההמרה באתר שלכם!

דירוג התוכן
5/5
עקוב אחרינו
פוסטים אחרונים
אתם מספרים
יעניין אותך גם:
פרסום בפייסבוק
שיווק באינטרנט
סקוטי
פרסום בפייסבוק

אתר פייסבוק הוא כבר מזמן אינו רק רשת חברתית. למעשה, במרוצת השנים, פייסבוק הפך לכלי שיווקי חזק במיוחד, בו אנשים רבים בוחרים לפרסם ולשווק את

להמשך קריאה >>