חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ששת גורמי ה-SEO המובילים

תוכן עניינים

אנו נמצאים בעידן בו תנאי האופטימיזציה של מנוע החיפוש (SEO = Search engine optimization) משתנים כהרף עין ורבים לא מצליחים לעקוב אחר ההתפתחות והחשיבות של האלמנטים השונים. בנוסף, Google עורכת שינויים על בסיס יומי באלגוריתם שלה. המאמר הבא סוקר את ששת גורמי ה-SEO המובילים שיש לשים לב אליהם. הגורמים נוסחו בעקבות מחקר מקיף שכלל מיליון תוצאות חיפוש בגוגל.

הגורמים המשפיעים ביותר על קידום אורגני:

תוכן הוא המלך

  • כמות התוכן – תוכן ארוך יותר הופיע באופן מובהק יותר בראש תוצאות החיפוש לעומת תוכן דל.
  • איכות התוכן – תוכן מעמיק יותר היה מדורג גבוה יותר. המטרה היא לבססTopical authority, כלומר שהאתר יספק מענה מקיף לנושא מסוים.

קישורים Backlinks

קישורים מאתרים אחרים לאתר שלך יובילו לעלייה בדירוג במנוע החיפוש.

Schema markup

קוד ששמים באתר אשר מוביל לכך שמנוע החיפוש מציג תוצאות אינפורמטיביות יותר למשתמש – ככל הנראה, למרות הצהרות קודמות, אלמנט זה לא משפיע על ה-SEO. עם זאת, המחקר לא הבדיל בין שימוש מוצלח לעומת שימוש לא מוצלח בהטמעת מידע מובנה (structured data), לכן, יכול להיות כי שימוש נכון ב-Schema כן יוביל לעלייה בדירוג.

אין יותר צורך ליצור עודף מילות קוד (keyword) בתיוג כותרת

החיפוש הסמנטי של גוגל מאפשר הבנה ברורה יותר נושא האתר או העמוד. נמצא קשר חלש יחסית בין הכללה של מילת הקוד בתיוג (tag) של הכותרת.

אתרים הנטענים מהר יותר זוכים לדירוג גבוה יותר

מומלץ לבדוק את מהירות האתר (ניתן לעשות זאת באמצעות PageSpeed Insights). בנוסף, ישנם מהלכים פשוטים בהם ניתן לנקוט כדי להמהיר את האתר, כגון:

  • התקנת פלאג-אינס (WP Smush & WP Rocket)
  • התקנת CDN (כמו MaxCDN)
  • לגייס מתכנת המתמחה בתחום

מזער את אחוז הנטישה (bounce rate) שלך

המידה בה מבקרים באתר עוזבים אותו לאחר שביקרו רק בעמוד אחד נמצאה קשור באופן מובהק לדירוג האתר. קצב נטישה נמוך יותר מוביל לדירוג גבוה יותר של האתר בחיפוש. עם זאת, יכול להיות כי מדובר בקשר שקרי, מאחר וקצב הקפצה נמוך הוא תוצר לוואי של תוכן איכותי, שנמדד על ידי גוגל. כלומר, אתרים עם תוכן מוצלח זוכים לקצב נטישה נמוך, משום שאנשים נהנים לקרוא את המאמרים שלהם.

קרדיט: http://www.marketingprofs.com

דירוג התוכן
5/5
עקוב אחרינו
פוסטים אחרונים
אתם מספרים
יעניין אותך גם:
קידום אתרים לצלמים
קידום במנוע חיפוש
Yuval
קידום אתרים לצלמים

בעולם הצילום התחרותי של ימינו, לא מספיק רק לייצר תמונות מדהימות כדי להבטיח הצלחה עסקית. כדי למשוך לקוחות חדשים ולבנות מוניטין מקצועי, צלמים חייבים להיות

להמשך קריאה >>
קידום אתרים לאדריכלים
קידום במנוע חיפוש
Yuval
קידום אתרים לאדריכלים

בואו נדמיין לרגע את הרגע המכונן שבו אדם מחליט לבנות את בית חלומותיו. הוא יושב מול מסך המחשב, מוכן לצלול לתהום האינסופית של האינטרנט בחיפוש

להמשך קריאה >>