שיווק באמצעות תוכן חכם

תוכן הוא המלך?! שיווק באמצעות תוכן

אם המדיה היא המלכה אז וודאי שהתוכן הוא המלך…

אך אם עד השנים האחרונות, כולם היו משוכנעים שהמלך הוא זה השולט ולא משנים האמצעים: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות, אינטרנט וכדומה, שהריי כל הכלים מטרתם אחת: לשרת את המלך, התוכן, הריי שרק שבעשור האחרון עם עלייתה המטאורית של המדיה החברתית והדיגיטלית, מתחילים להישמע קולות אחרים הטוענים שהתוכן כבר אינו שולט בכיפה וזו המדיה השליטה הקובעת.

אז מה יותר חשוב: התוכן או או המדיה?

התשובה לכך למעשה פשוטה יותר ממה שנדמה. כי להשוות תוכן למדיה זה כמו להשוות ציור למכחולים. מדובר בשני דברים שונים בהגדרתם, שאמנם קשורים זה לזה בתחום עיסוקם אך מה שמכונה 'המדיה' הריי הם בסך הכל אותם ערוצים המאפשרים לנו את העברת המסרים השיווקיים, הלא הוא התוכן המדובר. ציורים על קירות היו אמצעי התקשורת בתקופה הקדומה ואחר כך הגיע הכתב, הטלפון, הרדיו, הטלוויזיה, האינטרנט ובו כמובן אתר לעסק… אתם קולטים את התמונה? כל אלה הם רק השליחים.

לא באמת חשוב כמה מפותחת הטכנולוגיה, היא בסך הכל אמצעי השידור של התכנים אותם אנו מבקשים לפרסם. לכן הדיון הזה: " מה חשוב יותר, המדיה או התוכן" הוא עקר וחסר חשיבות. מה שכן חשוב להבין זה: אם התוכן הוא המלך, איך אפשר לעשות אותו מנצח!

שיווק באמצעות תוכן: 3 טיפים ליצירת תוכן מנצח שיבלוט מעל השאר ויספק תנועה, לידים ומכירות:

  • סיפור טוב – כולנו אוהבים סיפורים עוד מהתקופה בה היינו ילדים. סיפור טוב הוא כזה המצליח לרתק אותך, לשעשע אותך, לא משנה מה, העיקר ללכוד את תשומת לבך ולגרום לך להזדהות אתו. פרסום טוב עושה את אותה פעולה במסווה של מכירה. בואו נהיי גלויים לרגע: אין מי אוהב שמוכרים לו משהו. כולנו מגיעים עם גישה חשדנית לאנשי מכירות ונרתעים בצורה כמעט אוטומטית מכל שיחה עם נציג מכירות כזה או אחר. מה שהשכילה תעשיית הפרסום, בייחוד בזירה הדיגיטלית לעשות עם כניסתן של הרשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכו), זה להבין את חשיבות ה- content marketing וכיצד ניתן בדרך מתוחכמת, איכותית ויעילה להגיע ללב ולראש הלקוח הפוטנציאלי שלך דרך סיפור ויצירת עולם תוכן עשיר. ראו את המותגים הגדולים בעולם: לדוגמה: קולה קולה – לא מוכרת לנו משקה, היא מוכרת לנו חוויה "טעם החיים" ויש עוד המון דוגמאות. לכן, קודם כל ספרו סיפור טוב.
  • לפני הפעלולים קודם כל תהיו ברורים – באנגלית זה נשמע יותר טוב…(fisrst be claer then be clever) אבל הנה, המאמר הזה נכתב בעברית, לקוראי עברית בדרך כלל, מה טעם ביצירת תוכן מרשים ומתוחכם אם הוא לא ברור למי שמקבל אותו. רוצים להפגין יצירתיות? מעולה. אך ראשית וודאו שהמסר שלכם ברור, קצר וקולע.
  • זמן הוא כסף – אם אתם יכולים להגיד משהו ב-3 מלים אין סיבה שתעשו זאת ב-7. חסכו לקורא שלכם זמן יקר, הוא יעריך את זה ויחבב אתכם יותר – משם הסיכוי לסגירת עסקה גבוה הרבה יותר!

הדרך הטובה ביותר לקידום העסק שלכם..

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *