בניית חנות מקוונת: כולם כבר שם – אתם באים?

בניית חנות אינטרנטית – חובה לכל בעל חנות

יש לכם עסק משלכם. העובדים שלכם מהממים, הלקוחות שלכם הכי נאמנים בעולם ותכל'ס, לא יכול להיות טוב יותר. אבל אז, בדיוק כשאתם מתחילים לנוח על זרי הדפנה הפיננסיים, אתם מתחילים לשמוע יותר מדי קולות של יותר מדי אנשים שתוהים: "רגע, אתם מציעים את השירות שלכם גם באינטרנט?". אם הקולות האלה מתחילים להתגבר ואתם מוצאים את עצמכם בוהים בפרסומות למסחר מקוון באינטרנט יותר מדי פעמים מבלי להבין האם כדאי שתקחו חלק בחגיגה הוירטואלית – ברכותינו, הגעתם בדיוק למקום הנכון! אז האם אתם צריכים חנות אונליין, או בלשון העם: E-commerce? התשובה הקצרה היא: בוודאי. והארוכה? הנה היא לפניכם: קבלו כמה סיבות טובות להתחיל בתהליך בניית חנות אינטרנטית לעסק שלכם.

  1. תוכלו להגיע לכל אחד, בכל מקום

הבשורה הכי גדולה שהאינטרנט הביא עמו היא היכולת לתקשר עם אנשים מכל מקום, בכל זמן, ללא תלות במקום בו אנו נמצאים באותו הרגע. וככל שהדבר נכון למציאת החבר שלכם מהיסודי בפייסבוק, הוא נכון גם לצרכי התרחבות עסקית.


רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

ברגע שיש לכם חנות פיזית בלבד, גם אם מדובר ברשת חנויות, המכירות שלכם מוגבלות למקום בו היא נמצאת. אך אם תקימו חנות מקוונת, תוכלו למכור לכל אחד בכל מקום, מהצפון הרחוק ועד לדרום החם – ובעתיד אפילו להתפתח לכיוונים של הפצה בינלאומית. החשיפה שלכם תגדל, קהל הלקוחות שלכם יתרחב באופן משמעותי ובסופו של דבר הנגישות החדשה שלכם תבוא לידי ביטוי גם בהכנסות.

  1. למכור מתוך שינה (או בפיג'מה)

החנות שלכם פתוחה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. מה זה אומר? שלא רק שאתם לא צריכים לנהל יותר צוות עובדים שאתם סומכים עליו שיתפקד במקומכם בחנות, אתם לא צריכים עובדים בכלל! גם כשאתם ישנים, גם אם מתחשק לכם להציץ מה קורה בבייבי המקוון שלכם בפיג'מה – החנות שלכם עדיין עובדת.

  1. בניית אתר חנות מותאמת לצרכים שלכם

ברגע שאתם מחליטים לצאת לדרך, השלב הראשון יהיה למצוא חברה לצורך בניית אתר חנות וירטואלית ולהתאים את האתר החדש לצרכים שלכם. ממש כפי שעשיתם כשהקמתם חנות פיזית, כך תוכלו "לרהט", לעצב ולסדר את החנות האינטרנטית שלכם כך שתהיה מותאמת במדויק לשירות שאתם מעניקים.

לא מדובר בעוד אתר תדמיתי בו יש דגש על מסרים שיווקיים והנעה לפעולה בלבד, אלא באתר המתפקד כחנות לכל דבר. מכיוון שכך, התאמת האתר חייבת להיעשות באופן מושלם: חברה לבניית חנות וירטואלית תהיה אמונה על עיצוב נכון ה"מדבר" בשפה של העסק שלכם, בחירת פלטת צבעים מתאימה, נראות איכותית של המוצרים והכי חשוב – מעבר נכון בין הפריטים השונים הנמכרים בחנות (בין אם מדובר במוצר פיזי או שירות שאתם מציעים) כך שבסופו של דבר התוצאה תהיה אחת: גולש אקראי יהפוך ללקוח משלם.

חנות אינטרנטית

  1. עלויות נמוכות להפליא

אם חשבתם שאתם הולכים לקפוץ ראש אל תוך הרפתקה פיננסית הכרוכה בעלויות לא מבוטלות, דעו כי על אף שמדובר בחנות לכל דבר – העלות שלה מינימלית מאוד. בניית חנות אינטרנטית היא לא פרויקט שתאלצו להשקיע בו תקציבים מטורפים, שכן לא רק שעלויות ההקמה נמוכות, גם התחזוקה שלה נמוכה בהרבה מחנות פיזית.

אין צורך לשלם לעובדים משכורת, אין הוצאות של ארנונה, שכירות או חשמל, לא צריך לצבוע, לתקן או לשפץ את החנות המקוונת שלכם כמו בחנות רגילה – אלא מדובר בהוצאות תחזוקה נמוכות מאוד, שנועדו בעיקרן לשמור על האתר שלכם מעודכן.

  1. הקמה מהירה

בניית אתר חנות, אם תקדישו לפרויקט את המחשבה והמשאבים הראויים, לא לוקחת המון זמן. בניגוד להתרחבות לסניף נוסף או הקמת אגף נוסף בחנות קיימת, חנות אונליין ניתנת להקמה תוך זמן קצר מאוד – כחודש ימים ואתם באוויר. יתרה מכך: את ההשקעה בחנות תוכלו להחזיר מהר מאוד.

  1. חנות אינסופית

כמה פעמים התלבטתם האם כדאי להכניס מוצר חדש לחנות שלכם, אך חששתם שלא יהיה לו מקום? גם אם הייתם משוכנעים שהוא "ירוץ" ויימכר, ברגע שהבנתם שהוא עתיד להפוך את החנות למסורבלת וצפופה – דחיתם את הרעיון למועד מאוחר יותר. במקרה אחר, כמה פעמים החלטתם להתנסות במכירת מוצר חדש, אך בסופו של דבר נתקעתם עם סטוק משמעותי במדף שתפס מקום יקר?

כשאתם בוחרים לבנות חנות מקוונת – אתם יכולים להציע את כל הפריטים הקיימים בעולם, מכל הסוגים, המינים והגדלים, מבלי שהדבר יגרע מהמקום העומד לרשותכם. החנות שלכם אינסופית והיא לא מוגבלת לרוחב המדפים או לשטח העומד לרשותכם. יתרה מכך, תוכלו להציע מוצרים מסוימים מבלי שאתם מחזיקים אותם במלאי, וברגע שתתבצע הזמנה של לקוח באתר – תזמינו את הפריט ישירות אליו.

  1. זה הרבה יותר קל

שליטה במלאי, החלפת קולקציה, הסרת פריט מסוים ממעגל המכירות או הכרזה על מבצע חדש – ניהול החנות החדשה שלכם מעולם לא היה פשוט יותר. את הניהול הסיזיפי מחליפות כמה לחיצות עכבר, שלא לדבר על ספירת המלאי השנתית! המערכת תודיע לכם בקלות כמה מוצרים נותרו למכירה, כמה נמכרו ואם תרצו ותבנו ממשק מתאים, תוכלו אפילו לדעת היכן כל פריט בחנות הווירטואלית ממוקם במלאי הפיזי שלכם.

  1. הפרסום הופך להיות פשוט יותר

במקום להשקיע כספים בשלטי חוצות יקרים, מקומונים או לחלק פליירים לעוברים ושבים – המעבר לחנות מקוונת ישדרג גם את אופי הפרסום שלכם, שכן כולו יעבור לפלטפורמה אינטרנטית, כלומר לדרכי שיווק באינטרנט. תוכלו להשקיע איזה סכום שתרצו, לפרסם מבצעים בלחיצת כפתור שאורכת שניות, והכי חשוב: למדוד את מידת הצלחת הקמפיין שלכם. כשאתם מפרסמים מודעה בעיתון, קשה יותר לדעת מי נחשף אליה, כמה זמן הוא השתהה על קריאתה והאם הוא "תייק" אותה בזיכרונו. לעומת זאת, כשמפרסמים מודעה בגוגל או בפייסבוק, מודעה כזו המובילה ישירות לחנות שלכם (או לסקשן מסוים בה), ניתן לדעת מיד מי הקליק עליה, כמה זמן הוא ביקר בחנות מה הוא קנה בה ובסופו של דבר, האם כספי ההשקעה שלכם חזרו אליכם בצורת רכישות.

מלבד קלות הפרסום והסקת הנתונים מהקמפיינים השונים, תוכלו לייצר פרסום בגוגל שיהיה מדויק לקהל היעד שלכם ולהחליט מי רואה את הפרסום, במגוון חתכים שונים (גיל, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד) ואפילו ליצור מועדון לקוחות ממאגר הנתונים שלכם.

  1. התדמית העסקית שלכם משתפרת

אם בעבר ציבור הקונים העדיף לבקר בחנות פיזית על מנת לרכוש את שאהבה נפשו, הרי שהיום אנשים מעדיפים לבצע את הקניות שלהם באינטרנט – בקלות, בנוחות ובזמן שנוח להם. כשאתם מאפשרים לקהל הלקוחות שלכם לרכוש את השירות שאתם מציעים גם באופן זה, אתם מכבדים אותו ואת הזמן שלו – ומשפרים את התדמית העסקית שלכם!

  1. תהיו במקום בו כולם נמצאים!

שנת 2018 הסתכמה בשיאים חסרי תקדים בתחום המסחר המקוון של ישראלים. אם בעולם מדברים על היקפי רכישות של כ-16 מיליון ש"ח, כ-65% מהנתון הזה מתייחס לקניות של ישראלים באתרים בינלאומיים – מספר עצום לכל הדעות. ישראל נחשבת לאחת המדינות המובילות בעולם מבחינת היקפי הקניות והנוכחות של רוכשיה בחנויות מקוונות, ואם אתם רוצים לקחת חלק בחגיגה: כדאי שתצטרפו למקום בו הכל קורה!

 

קראו גם על טרנדים בולטים בקידום אורגני


רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *